3 תשובות
אין מה להתבאס הכל לטובה זה רק קורונה
תבקש מהכיתה לשלוח לך מה הם למדו בשיעור ותשלים,החלמה מהירה
תבקש מהכיתה לשלוח לך מה הם למדו בשיעור ותשלים,החלמה מהירה
תנסה לשחק פורטנייט, תעשה נקודה חמה למחשב אולי זה יעזור, תקרא ספרים או משהו
אם אהבת ספיידרמן תראה את כל הסרטים של מארוול
אנונימי
באותו הנושא: