22 תשובות
אכן, פרימיטיבי.
אבל גם מי שמאמין בה מאמין שיש שטן
אנונימית
ומה הקשר האילומינטי
אנונימית
שואל השאלה:
הוא אידיוט
הוא אידיוט
אנונימית
אולי
ואולי לא
עקרונית מי שמאמין בשטן מאמין באלוקים
מי שמאמין באילומינטי אדם נורמאלי שיודע לקרוא ויקיפדיה
מי שלא מאמין בשניהם...הממ...אוהב להדחיק כדי שיהיה לו יותר קל בחיים
ואולי לא
עקרונית מי שמאמין בשטן מאמין באלוקים
מי שמאמין באילומינטי אדם נורמאלי שיודע לקרוא ויקיפדיה
מי שלא מאמין בשניהם...הממ...אוהב להדחיק כדי שיהיה לו יותר קל בחיים
זה לא נכון
אנונימית
מי שמאמין שיש סטן לא בהכרח מאמין באלוהים...
הסטן הומצא הרבה אחרי המונותאיזם
וגם
אל תעשו לכם אלוהים אחרים על פני
נראה לי תקף גם לסטן
שהרעיון שהוא קיים הגיע בערך עם הנצרות לפני 2.500 שנה
מה שכן
יש גרסאות של מונותאיזם
אבל שתקף למעמד הזה
שאומר שבעולם הזה האל הרע שולט
(לא יודע אם סטן)
אבל זה בכלל לא בא בעסקת חבילה העניין של אלוהים וסטן
מי שמאמין שיש סטן לא בהכרח מאמין באלוהים...
הסטן הומצא הרבה אחרי המונותאיזם
וגם
אל תעשו לכם אלוהים אחרים על פני
נראה לי תקף גם לסטן
שהרעיון שהוא קיים הגיע בערך עם הנצרות לפני 2.500 שנה
מה שכן
יש גרסאות של מונותאיזם
אבל שתקף למעמד הזה
שאומר שבעולם הזה האל הרע שולט
(לא יודע אם סטן)
אבל זה בכלל לא בא בעסקת חבילה העניין של אלוהים וסטן
השטן זה בכלל לא מהנצרות.
השטן הוא מבריאת העולם עוד מאדם וחווה הוא נקרא הנחש הקדמון הוא פיתה את האישה.
ואחרי שאכלו מעץ הדעת הוא נכנס לתוכם והיצר היה חלק מהם.
ויש גמרא במסכת בבא בתרא דף טז עמוד א שיצר הרע,שטן ומלאך המוות זה אותו אחד.
יש לו שלושה תפקידים
השטן הוא מבריאת העולם עוד מאדם וחווה הוא נקרא הנחש הקדמון הוא פיתה את האישה.
ואחרי שאכלו מעץ הדעת הוא נכנס לתוכם והיצר היה חלק מהם.
ויש גמרא במסכת בבא בתרא דף טז עמוד א שיצר הרע,שטן ומלאך המוות זה אותו אחד.
יש לו שלושה תפקידים
יש מעשה סטני.
הסטן כדמות
ולא דימוי או סוג מעשה
לא היה קיים עוד ברעיון שלו
בגדול זה בכלל לא מורכב
הסטן זה עבודה זרה.
לא תעשו לכם אלוהים אחרים על פני
ועם זאת
זה אכן מוזכר
וכמו שהזוהר אומר
מלאכים הם מעלות ולא דמויות
הם בעצם הטוב והרע והיפה והמכוער
הם המונחים האבסולטיים שה' ברא לפני העולם
לפני האנרכייה
"בראשית ברא אלוהים את השמים ואת הארץ"-
ורק אז
"והארץ הייתה תוהו וווהו"
קודם נבראו/הופרדו הרוחניות והגשמיות
ורק אז מוזכר התוהו
משמע
הסדר קדם לאנרכייה
זה החידוש הגדול של היהדות בעצם
שיש סדר אחיד ואמיתי להכל
ולכן המלאכים הם האמת המוחלטת
המידות
והסטן הוא לא עוד דמות
אלא עוד מעלה
הראייה שלו כדמות של ממש
סותרת את המונותאיזם
שזה החידוש של היהדות ומה שהיא מתבססת עליו
אתה לא יכול להאמין באלוהים של היהודים ולהאמין שהסטן הוא דמות
בבסיס של הבסיס
הסטן כדמות
ולא דימוי או סוג מעשה
לא היה קיים עוד ברעיון שלו
בגדול זה בכלל לא מורכב
הסטן זה עבודה זרה.
לא תעשו לכם אלוהים אחרים על פני
ועם זאת
זה אכן מוזכר
וכמו שהזוהר אומר
מלאכים הם מעלות ולא דמויות
הם בעצם הטוב והרע והיפה והמכוער
הם המונחים האבסולטיים שה' ברא לפני העולם
לפני האנרכייה
"בראשית ברא אלוהים את השמים ואת הארץ"-
ורק אז
"והארץ הייתה תוהו וווהו"
קודם נבראו/הופרדו הרוחניות והגשמיות
ורק אז מוזכר התוהו
משמע
הסדר קדם לאנרכייה
זה החידוש הגדול של היהדות בעצם
שיש סדר אחיד ואמיתי להכל
ולכן המלאכים הם האמת המוחלטת
המידות
והסטן הוא לא עוד דמות
אלא עוד מעלה
הראייה שלו כדמות של ממש
סותרת את המונותאיזם
שזה החידוש של היהדות ומה שהיא מתבססת עליו
אתה לא יכול להאמין באלוהים של היהודים ולהאמין שהסטן הוא דמות
בבסיס של הבסיס
אתה מעוות צריך להבין מזה לא תעשו לכם אלוהים אחרים על פניי.
שטן , יש ביהדות , אבל אילומינטי , היה את זה בשטרות של אמריקה , אז הוא חצי טיפש
אח שלי הרביץ לי כי לא שתיתי מקידוש
נ.ב אני אלרגית לסוג ענבים הזה
ואני לא מאמינה בה'
בא לך לדבר על זה
נ.ב אני אלרגית לסוג ענבים הזה
ואני לא מאמינה בה'
בא לך לדבר על זה
איזה אח מפגר^
אני לא יודע מה רמת האינולגציה שלו, אבל הוא לא מקשר את הדברים נכון.
בעיקרום, מה מי שמאמין בה' אמור להאמין שיש שטן (מוזכר במקורות) ויש אילומינטי (מוזכרים בכמה קמורות, ויש את הסימן שלהם בהרבה מקומות).
אבל לפני שאת שואלת על האח שלך - למה שלא תשאלי את עצמך האם זה לא טיפשי שאת לא מאמינה שיש מי ברא את העולם הזה (הסדר מראה על המתכנן, והוא התגלה אלינו במעמד של כל העם והשמיע את קולו לכל עם ישראל)?
בעיקרום, מה מי שמאמין בה' אמור להאמין שיש שטן (מוזכר במקורות) ויש אילומינטי (מוזכרים בכמה קמורות, ויש את הסימן שלהם בהרבה מקומות).
אבל לפני שאת שואלת על האח שלך - למה שלא תשאלי את עצמך האם זה לא טיפשי שאת לא מאמינה שיש מי ברא את העולם הזה (הסדר מראה על המתכנן, והוא התגלה אלינו במעמד של כל העם והשמיע את קולו לכל עם ישראל)?
אנונימי
כן
שואל השאלה:
לאלה שכתבו שהשטן זה לא דמות אז זהו שהוא כן ופשוט יש לו תפקיד משלו שזה להסית אותנו לחטאים.. זה לא אומר שאני לא מאמינה בה' ואני עם ה' והכל טוב.. אח שלי פשוט אמר שאני טיפשה ושאני לא מאמינה בה' כאילו מישהו הוא בכלל שיגיד לי את זה ועוד יגיד את זה לאח שלי שאני לא מאמינה הוא פשוט אמר לו:" זאתי היא לא מאמינה בה'!" מי הוא?!
ועוד לפני כמה זמן הוא אמר יואו איזה סרטון שטני הם מכת השטן כאילו מה אתה דפוק עד כדי כך?
הוא משנה דיעות כאילו כמו גרביים תכף הוא יאמין בקוראן אחר כך הוא יאמין במפלצת הספגטי המעופפת אחר כך יהיה בודהיסטי.. דפוק..
לאלה שכתבו שהשטן זה לא דמות אז זהו שהוא כן ופשוט יש לו תפקיד משלו שזה להסית אותנו לחטאים.. זה לא אומר שאני לא מאמינה בה' ואני עם ה' והכל טוב.. אח שלי פשוט אמר שאני טיפשה ושאני לא מאמינה בה' כאילו מישהו הוא בכלל שיגיד לי את זה ועוד יגיד את זה לאח שלי שאני לא מאמינה הוא פשוט אמר לו:" זאתי היא לא מאמינה בה'!" מי הוא?!
ועוד לפני כמה זמן הוא אמר יואו איזה סרטון שטני הם מכת השטן כאילו מה אתה דפוק עד כדי כך?
הוא משנה דיעות כאילו כמו גרביים תכף הוא יאמין בקוראן אחר כך הוא יאמין במפלצת הספגטי המעופפת אחר כך יהיה בודהיסטי.. דפוק..
אנונימית
ממה שקראתי עכשיו הבנתי שאת בסדר, כי את מבינה מה התפקיד של השטן, ואת מאמינה בה', ב"ה.
חשבתי שאת מספרת כאילו את באמת לא מאמינה, לכן חשבתי שגם את לא בסדר.
הבנתי שטעיתי, ואני רוצה לבקש ממך סליחה. את מוחלת לי?
חשבתי שאת מספרת כאילו את באמת לא מאמינה, לכן חשבתי שגם את לא בסדר.
הבנתי שטעיתי, ואני רוצה לבקש ממך סליחה. את מוחלת לי?
אנונימי
שואל השאלה:
אה משום מה חשבתי שאתה התכוונת לזה שזה טיפשי שאני מאמינה בכלל בה'..
כן אני מוחלת לך :)
אה משום מה חשבתי שאתה התכוונת לזה שזה טיפשי שאני מאמינה בכלל בה'..
כן אני מוחלת לך :)
אנונימית
חס וחלילה, ההפך הוא הנכון.
ה' יברך אותך בכל הברכות!
ה' יברך אותך בכל הברכות!
אנונימי
שואל השאלה:
תודה רבה גם אותך אמן
תודה רבה גם אותך אמן
אנונימית
אמן!
אנונימי
מה הקשר זה לא סותר חח
בול מה שקומפס אמר
בול מה שקומפס אמר
באותו הנושא: