7 תשובות
אם את אוהבת, כן.
אם את יודעת לעשות,כן
תעשי לי
כע
כן
אממ לא יודעת אם כדאי לעצמךך
לא יודעת אני הייתי מפחדת קצת
לא יודעת אני הייתי מפחדת קצת
אם את יודעת לעשות אז כן חד משמעית לכי על זה
באותו הנושא: