7 תשובות
פשוט תיהי חביבה, תמיד מגזימים בתיאורים של אנשים קושחים.
לא אמרו השנה שהמורה שתהיה לי היא ממש קשוחה ונוראית, והאמת? אני מתה עליה
לא אמרו השנה שהמורה שתהיה לי היא ממש קשוחה ונוראית, והאמת? אני מתה עליה
חחח המנהל מתנדבים לא קשור לכלום כשעשיתי את הקורס הוא היה נכנס פעם ב לשיעורים והולך וחנפנות סתם הורסת פשוט אל תתלהבי יותר מידי ותעשי רושם טוב
אנונימית
שואל השאלה:
איך זה מתבטא ? באיזה מעשים גם אם אני עושה טעויות וכל זה
איך זה מתבטא ? באיזה מעשים גם אם אני עושה טעויות וכל זה
אנונימית
את לא צריכה לדעתי לעשות שום דבר פשוט לא לעשות בעיות ולעשות רושם טוב זה לא קשה
אנונימית
שואל השאלה:
תודהה :)
תודהה :)
אנונימית
את במדא רחובות במקרה?
אנונימית
שואל השאלה:
לא לצערי
לא לצערי
אנונימית