14 תשובות
כן כן , סדרה באמת מדהימה , אני אהבתי .
כן, זאת סדרה מדהימה
כן
Agn
זה מעולה, אחד הפרויקטים הכי טובים של מארוול לדעתי
שואל השאלה:
כל הסדרה זה בשחור לבו כזה??
אנונימית
שואל השאלה:
יש גם עלילה בתטך כל זה?
אנונימית
לא , זה מפסיק אחרי איזה 3 פרקים
כן, יש
אני הפסקתי באמצע
שיעמם אותי
אנונימי
^חבל זה ניהיה יותר ויותר מעניין, בפרקים הראשונים לא מבינים מה קורה ובסוף הכל מובן
הפסקתי בפרק השישי אם אני לא טועה^
אנונימי
כן כן כן
ההתחלה קצת מוזרה היא כמו בדיחת קרש בלתי נגמרת אבל זה שווה את הסוף
צריך להבין את הרפרנסים ומה עומד מאחורי המעשים של וונדה. זאת סדרה לראות פעם, להבין רק בסוף ואז לראות שוב מחדש והפעם להבין הכל מההתחלה