5 תשובות
לא ללכת.
שואל השאלה:
למה לא ללכת?
למה לא ללכת?
אנונימית
אני חושבת שזה ישמח אותו שתבואי
אם באלך תלכי.. עדיף לא לבד אבל:)
שיהיה לך עם מי להיות כי כנראה שיהיו שם רק המשפחה ואנשים מהבית כנסת
שיהיה לך עם מי להיות כי כנראה שיהיו שם רק המשפחה ואנשים מהבית כנסת
למה לא ללכת? זה דווקא יכול להיות ממש נחמד מצידך
באותו הנושא: