5 תשובות
לא ללכת.
שואל השאלה:
למה לא ללכת?
אנונימית
אני חושבת שזה ישמח אותו שתבואי
אם באלך תלכי.. עדיף לא לבד אבל:)
שיהיה לך עם מי להיות כי כנראה שיהיו שם רק המשפחה ואנשים מהבית כנסת
למה לא ללכת? זה דווקא יכול להיות ממש נחמד מצידך