4 תשובות
מזכיר לי שיר שהייתי שומעת הרבה שנה שעברה, היום פחות שומעת כזה כבד
זה מסוג השירים שמרגיעים אותי ומנקים לי את הראש משום מה
זה מסוג השירים שמרגיעים אותי ומנקים לי את הראש משום מה
וויל אחד האגדיים. לדעתי הוא הכי טוב בסצנה היום, לצד אלכס טריבל ובן דוואר
זה ברייקדאון מפחיד, אבל הוא יותר מפחיד כששומעים את כל השיר בשביל ההקשר. הרבה מהשיר מלא במלודיות של סוף העולם עם מקהלות וסימפוניות והבנייה לכל שבירה מושלמת בעיניי. אחד משירי הבלאק-דת'קור הטובים ששמעתי עד היום, ויש עוד הרבה חרא. זה לא סגנון שקל לעשות.
קיצור כן אחלה שיר, וויל גו ברררר :)
זה ברייקדאון מפחיד, אבל הוא יותר מפחיד כששומעים את כל השיר בשביל ההקשר. הרבה מהשיר מלא במלודיות של סוף העולם עם מקהלות וסימפוניות והבנייה לכל שבירה מושלמת בעיניי. אחד משירי הבלאק-דת'קור הטובים ששמעתי עד היום, ויש עוד הרבה חרא. זה לא סגנון שקל לעשות.
קיצור כן אחלה שיר, וויל גו ברררר :)
כבד אבל קול
לדעתי ברייקדאונים מוגזמים מהסוג הזה הם חסרי תכלית והורסים פשוט שירים.
באותו הנושא: