8 תשובות
אל תקחי כדורים, פסיכיאטרים אוהבים לדחוף כדורים לבעיות שאין להם כח לטפל בהם.

וזה עניין של ביטחון/ניסיון. תתחילי להתרגל לדבר עם אנשים זרים יותר, את כנראה לא עושה את זה מספיק.
שואל השאלה:
לא אני מדברת עם אנשים
יש לי פשוט חרדה חברתית וקשה לי לדבר כשיש סביבי אנשים
ולמה לא להתחיל טיפול תרופתי אם אני סובלת? אולי זה יעזור לי
אנונימית
זה רק יגרום לך להתמכר אליהם, וכשהגוף שלך יתרגל לתרופות הוא רק יצטרך יותר ויותר.

אני שונא רופאים שמשכנעים אנשים שיש להם בעיה רצינית ושצריך לקחת כדורים בלי סיבה מוצדקת
שואל השאלה:
אולי באמת יש לי בעיה רצינית? אתה לא מכיר את המקרה
אני באמת מרגישה שאני חייבת משו להרגעה
כי ניסיתי דברים טבעים,ספורט .. שום דבר לא עוזר
אנונימית
זה יעזור לך.
מר אנדרו כאן אוהב לפזר מידע לא נכון ובכך להזיק לאנשים. היא לא תתמכר לתרופות מזה שתטפל בעצמה. אני בטוחה שהפסיכיאטרית שלה יודעת הרבה יותר ממך.

לשאלה - זה אמור לעזור לך. תתחילי את הטיפול, ותראי עוד כמה שבועות אם יש שיפור.
FML
שואל השאלה:
אם זה לא יעזור לי? אני מפחדת שאשאר ככה לכל חיי /:
אנונימית
אם זה לא יעזור לך תקבלי טיפולים אלטרנטיביים. בסופו של דבר, משהו יעזור.
FML
שואל השאלה:
הכוונה פסיכולוג?
אנונימית