3 תשובות
כלום? מה אכפת לך?
תיהי/תהיה שמח/ה על הציון שקיבלת לא משנה מי עשה את העבודה. העיקר שיש ציון טוב ולא צריך להתעסק בציון שלה, פעם הבאה לא לעשות איתה ושתיכשל
שואל השאלה:
זה עבודה חשובה ממש לתעודת בגרות והיא קיבלה מאה למרות שהיא אפילו לא באה לעזור וכל השאר קיבלו 70..
אנונימית