6 תשובות
שילמת עליה? כן היא אמורה להחזיר לך. או שתסגרי איתה שתזמינו והיא תשלם עלייך בפעם הבאה
כן
שואל השאלה:
כן זה המנה שלה עלתה 100 ומשהו אבל הקטע שאנחנן לא נפגשות כמעט ואני לא יודעת מה לרשום לה
כן זה המנה שלה עלתה 100 ומשהו אבל הקטע שאנחנן לא נפגשות כמעט ואני לא יודעת מה לרשום לה
אנונימית
תכלס אבל זה כסף שלך? שאת הרווחת? או שההורים נתנו לך?
תכתבי לה אחרי זה שתיפגשו שהיא תשלם אין מה לא להיות נעים
שואל השאלה:
שאני הרווחתי (אני עובדת)
שאני הרווחתי (אני עובדת)
אנונימית
באותו הנושא: