התחברות
הרשמה
האם זה הגיוני שהתחלתי לאהוב שירים שנותנים וייב מוזר?
אחרונה התחלתי להעדיף שירים כמו:
Sticker- NCT 127
Cherry Bomb- NCT 127
Kick It- NCT 127
Hot Sauce- NCT DREAM
10$- Hitchhiker
על פני שירים 'נורמליים' האם זה הגיוני?
4 בינואר 2022, 21:41
שירים יפים
וויב
מוזר
שירים אהובים
להקות
2 תשובות
כן ברור
כל שיר הוא "נורמלי"
י
יאחתי תרימיייי
ברור שזה הגיוני, חח חוץ מזה שאלו שירים כיפיים כאלה..
י
יַלְדָּה מְיֻחֶדֶת
באותו הנושא:
אם התחלתי יותר לאהוב שירי דיכאון זה אומר שאני נהפך דיכאוני?
הגיוני שמאז שהתחלתי לאהוב את עצמי
איך זה הגיוני שביום אחד, התחלתי לאהוב את עצמי?
זה הגיוני שמאז שהתחלתי לאהוב את הביטלס לפני חמש שנים אני מכירה מלא שירים וממש מתעניינת במוזיקה?
זה הגיוני שאני רוצה לאהוב (חבר), אבל מצד שני אין לי את האומץ לאהוב?
זה הגיוני שהתחלתי פחות לאהוב את ביטיאס בגלל המעריצים שלהם?
לפי דעתכם , זה מוזר אם התחלתי לאהוב יותר שירים ברוסית ובערבית?!
הגיוני שרק בגלל שבנים לא מתחילים התחלתי לא לאהוב את עצמי?
הגיוני שאני התחלתי לאהוב ילדי סנטר בגלל מישהו שהכרתי שהוא היה ילד סנטר והוא מאוד נחמד?
זה הגיוני שנהייתי יותר יפה בחצי שנה או שפשוט התחלתי לאהוב את עצמי?
זה הגיוני שהתחלתי לאהוב את דודה שלי כי היא קנתה לי מלא דברים?