4 תשובות
תקופה קשה
ולמה שואלים את השאלה הזאת כל יום
כנראה שהיא נפרדה/רבה עם מישהו
אולי מישהו שקרוב אליה נפטר או חולה
או כל דבר שיכול לגרום לה להיות עצובה
תחשבי גם על דברים שקשים לך ואולי זה יתן לך רעיונות
בתור בחורה אומרת שזה תקופה קשה זה יכול להגיד תקשיב אני בתקופה קשה שזה יכול לקרות במצבים מסויימים שקורים לה בחיים או זוגיות
שהיא בתקופה מבלבלת/קשה אולי, תקופה לא טובה, אני מניחה.