8 תשובות
שואל השאלה:
אבל מה הסיכוי שימצאו אותי
אל תצאי
בלי קשר לקנס
בגלל אנשים כמוך יש עוד גל
זה ככ לא מתחשב מצידך
זה ממש מגעיל
אל תעשי את זה
הבית ספר זה לא משרד הבריאות
בשביל להיות רשמית בבידוד את צריכה לקבל הודעה ממשרד הבריאות
אבל כדאי שתשארי בבידוד.
שואל השאלה:
אני שלילית הכניסו אותי לבידוד ואני בכלל לא הייתי בבית ספר כבר משבוע שעבר
שואל השאלה:
אבל המחנכת אמרה שהיא הצהירה עליי במשרד הבריאות
יש לך תו ירוק? אם יצאת שלילית את לא צריכה להיות בבידוד
^^^^^^לא הרבה אבל חבל על הסיכון ואת גם מסכנת הרבה אנשים אחרים
באותו הנושא: