6 תשובות
כי זאת תכונה חשובה
כי זה נחמד
כדי לשלוט. או כדי לעזור לאתר ולמחוק רק מה שבאמת צריך ולגרום לשאר הנאמנים לעשות את עבודתם מבלי לזלזל בה.
אנשים אוהבים את המערכת ונכונים לשמור על חוקי האתר
לעשות שינוי פה (פעם רציתי להיות נאמן אבל די וותרתיי_
כי אכפת להם מהאתר נראה לי