2 תשובות
זה נורמלי. זה רק אומר שיש בך אנושיות ואת לא נהנית לסבול ולריב איתה.
ככה זה אחים, מה לעשות.
אני ממליצה לך לנסות לדבר איתה ואולי באמת תצליחי לגרום לה להפסיק עם זה.
ניסית לדבר איתה על זה ברצינות? בשיחה רצינית, רק שתיכן? אם לא, אז כדאי שתנסי. לרוב זה נעשה פשוט מחוסר מודעות ומחשבה שזה מצחיק
באותו הנושא: