11 תשובות
וואלה צודקת אל תגיבי אל תדברי איתה
ברור יש אנשים שדואגים רק לטובתם האישית
אבל בוודאות לא כולם כאלה, אתה צריך להכיר את האנשים הנכונים ולהתרחק מאלו שחושבים רק על עצמם
ותרגיש טוב:)
אבל בוודאות לא כולם כאלה, אתה צריך להכיר את האנשים הנכונים ולהתרחק מאלו שחושבים רק על עצמם
ותרגיש טוב:)
כנראה שהיא גם דואגת לך וגם לעצמה, פשוט תגיד שעשית בדיקה ושאתה מחכה לתשובה.
שומע נכון שהיא הייתה צריכה להראות טיפה יותר אכפתיות ושאכפת לה מאם אתה חולה אבל אתה לא יכול לצפות ממנה שלא לדאוג ככה גם בשביל עצמה
אם אתם ידידים לא הכי ידידים קרובים כאלה, אז כנראה שהיא אחת מהלחוצות ומפחדת על עצמה ממש
יש אנשים כאלה אז מה לעשות אתה לא יכול להאשים אותה
אם אתם ידידים לא הכי ידידים קרובים כאלה, אז כנראה שהיא אחת מהלחוצות ומפחדת על עצמה ממש
יש אנשים כאלה אז מה לעשות אתה לא יכול להאשים אותה
שואל השאלה:
^הבעיה היא שאנחנו חברים ממש קרובים וגם היה לנו קטע שהוא פיזי והיא אמרה ךי שאני חשוב לה ממש אז.. אממ כן
^הבעיה היא שאנחנו חברים ממש קרובים וגם היה לנו קטע שהוא פיזי והיא אמרה ךי שאני חשוב לה ממש אז.. אממ כן
אנונימי
אז או שאכפת לה ממך אבל היא נורא לחוצה לגבי עצמה כי יש הרבה שממש מפחדים אז לך תדע אולי גם היא ככה
או שאכפת לה אבל היא מתביישת להגיד את זה
או שאכפת לה אבל היא מתביישת להגיד את זה
אוי זה רע אבל תכלס מבינה אותה.. היא רוצה לדעת אם היא חיובית/בבידוד... פשוט לא לענות
לא שווה לבזבז עלייה זמן
צודק 100%!!!
זה לא נעים במיוחד לשאול אותך כל שעתיים. אבל זה לגיטימי כי היא דואגת לעצמה
תסנן אותה
תסנן אותה
לא להגיב לה פשוט