2 תשובות
אין לדעת עם המערכת משפט הגרועה במדינת ישראל. יכולים לא לעשות כלום ויכולים לנקנק לו את הארנק, תלוי בשופט ובמצב הרוח שלו
הנהג אחראי.
אולי אם מציגים את הסיפור הכללי בבית המשפט היחס טיפה יטה לכיוון הנהג.
אבל בתכלס - מי שעל ההגה הוא האחראי