3 תשובות
להבין שאנחנו בני אדם ושלפעמים אנשים טועים
להוציא כעסים
מה שאני עושה זה פשוט יוצא לריצה עם אוזניות
מה שאני עושה זה פשוט יוצא לריצה עם אוזניות
לומר שהכל לטובה מבורא עולם , ואם מישהו עשה לך משהו , זה בישבילך , זה בסוף יהיה לטובה , ולומר שהשם נתן לי את זה .
באותו הנושא: