4 תשובות
לרוב כן
כן
לא עדיף לכבות את האינטרנט פשוט? במצב טיסה אתה גם לא מקבל שיחות והודעות ובשביל לא לקבל פרסומות מאפליקציות אתה רק צריך לכבות את הוויפי או הנתונים ניידים.
כן
כי בשביל הפרסומות צריך אינטרנט ואם אין לך אינטרנט אז גם לא יהיה לך פרסומות
באותו הנושא: