4 תשובות
יש המון סיבות ולכל אחד יש סיבות משלו 3>
בגלל שגם אם יש אנשים בעולם הזה יש מעט מאוד שמתעניינים ואכפת להם באמת מאנשים מסוימים אחרים
תשאלי את עצמך את זה, כמו שאמרת, את גם מרגישה ככה.
יש המון סיבות, תמצאי את שלך, תפתרי את הבעיות שלך, אני מאמינה בך, בכולכם. בהצלחה
אנונימית
בגלל מרגי
מאז שהוא הוציא את לא להיות לבד הבדידות בקרב אנשים הולכת וגוברת
אנונימי