5 תשובות
בתור בן
כלכךך פאקינג כןן
די מעלה
גיטרה זה אדיר אבל תלוי מה מנגנים עלייה
אנונימית
שואל השאלה:
גיטרה קלאסית, שירים כאלה יפים
אנונימית
אז מעלה ברמות
אנונימית