4 תשובות
מומלץ לעשות עוד בדיקה שבוע אחרי החשיפה לחולה מאומת
כן
יכול להיות שעשית בדיקה מוקדם מדיי או שלא עשו לך אותה טוב
בגלל זה מומלץ לעשות פעמיים ובהפרש של שבוע
כעיקרון כן. יש כאלה שעשו כמה בדיקות ויצאו שלילים ואחרכך יצאו חיובים.
תעשי עוד בדיקה לביטחון..
לא
אנונימית