6 תשובות
אולי תדבר אל זה עם אמא,דודה,דוד....
זה יכול לעזור
שואל השאלה:
אני מדבר עם אמא הרבה.. רוב המשפחה יודעת כבר עליו, אמא גם לא כל-כך אוהבת אותו אבל מסחרית נשארים בשביל השפע והטוב שיש לו בחומרה..
אז אולי תעשו משהו בעניין?
שואל השאלה:
אנחנו לא יכולים לעשות כלום כרגע, אנחנו חוסכים מריבות ותסביכים עורכי דין בזבוז כסף מיותר..
שואל השאלה:
עצם העובדה שיש לנו אוכל בשפע וכל דבר חומרי בשפע אז האבא הוא בסדר כל עוד זה לא פוגע בנו פיזית
קללות וצעקות זה לא לגיטימי. תטפלו בזה דחוף. זה יכול לפגוע בעתיד ולייצר טראומות...