3 תשובות
אני, אמנם אנחנו לא מגיל 12 יחד (אנחנו 18, שבוע אחרי יש לה יומלדת) אבל אנחנו מכירים מגיל 0 היינו יחד באותו הגן גדלנו יחד ההורים שלנו החברים הכי טובים היינו הולכים ביחד עם המשפחות לכל מקום בקיצור נולדנו יחד היינו ביחד בחטיבה, תיכון, גן מעון, באותם אירועים משפחתיים היא הייתה באותו גן משחקים היא הייתה אחר הצהריים, ואז בגיל 14-15 התחלנו לצאת עד היום (תמיד היינו בקשר חברי כמו בחטיבה וזה צחוקים תמיד וזהו) וסקופ ההורים שלנו גם חברים מלפני הרבה מאוד שנים, אחלה סיפור לספר לילדים העתידיים שלנו
אנונימי
^חלום חיי
^ כן אבל יש בזה מיליון דברים מבאסים כמו לספר לה עליי ועל ונושאי שיחה של היכרות שלא היה לנו אבל כן שאני חושב על זה הלכתי לגן ולחטיבה וליסודי עם בת זוגתי הנוכחית ומקווה מאוד ובטוח מאוד שלתמיד זה נחמד (הזמן היחדי שהיא לא הייתה לידי שאני חושב על זה, זה נגיד בכיתה או שהייתי עם חברים לבד לבד אבל מצד שני גם מגיל 11-13 קצת גדלנו אז החברי ילדות לפעמים נפרדים כזה והקשר נחלש כי מוצאים חברים אחרים אבל בסוף חזרנו להיות בקשר יותר היינו בקשר כזה אבל רק בדברים אחרים כמו שלום בבית ספר וכאלה)
אנונימי