11 תשובות
לא
אנונימית
בן וזה לגיטימי קצת ניחוח קצת צבע לא יזיק
גם אם זה צבע של שעועית או אפונה
גם אם זה צבע של שעועית או אפונה
לא
שמעי זה נורמלי בסופו של דבר כל בן אדם מפליץ
זה לא מנומס להפליץ בפומבי נקודה
כולנו בני אדם, קורה. כן יש כאלה יש חשיבות את זה כאסון אבל גם הם לא רוצים להפליץ לידינו.
איכס לא
אנונימית
איכס
לדעתי לא
אבל יש בנות שדווקא מרגישות בסדר עם זה
כל עוד יש לידך אנשים זה לא מנומס לדעתי
אבל יש בנות שדווקא מרגישות בסדר עם זה
כל עוד יש לידך אנשים זה לא מנומס לדעתי
מה? בנות יכולות להפליץ? , כל מה שאמרו לי על בנות כשהייתי ילד שהן בננות , לא יכולות להפליץ , ואוהבות צבע ורוד . אני מופתע, מילה
את יכולה להפליץ כל עוד עוד זה לא בריש , בגלל שחוש הריח אצל גברים חלש , בגלל הריח של הדברים שלהם....
באותו הנושא: