5 תשובות
אם את יוצאת שלילית בבדיקה מהירה את יכולה ללכת לבית ספר
עדיף לך לא ללכת עד שתעשי בדיקה ותהיי בטוחה כדי לא להדביק אחרים אם היא הדביקה אותך.
אם את מחוסנת תעשי בדיקה מהירה ואם את שלילית את יכולה ללכת
שואל השאלה:
עשיתי בדיקה ויצאתי שלילית אבל 40 אחוז מהפעמים שזה יוצא שלילי זה לא בהכרח נכון ואמא שלי מכריחה אותי ללכת מחר לבית ספר למרות העובדה שלא הרגשתי טוב היום, אני מרגישה כאילו היא שמה זין על הבריאות שלי ואכפת לה רק מהלימודים
עשיתי בדיקה ויצאתי שלילית אבל 40 אחוז מהפעמים שזה יוצא שלילי זה לא בהכרח נכון ואמא שלי מכריחה אותי ללכת מחר לבית ספר למרות העובדה שלא הרגשתי טוב היום, אני מרגישה כאילו היא שמה זין על הבריאות שלי ואכפת לה רק מהלימודים
אנונימית
עדיף שלא תלכי עד שתעשי בדיקה ותקבלי תשובה
באותו הנושא: