6 תשובות
באסה לשמוע..
תחזיקי חזק הזמנים הטובים בדרך
תחזיקי חזק הזמנים הטובים בדרך
תזכרי שזאת תקופה והיא תעבור ממש מהר, תשמחי שתכף את מחבקת אותם ;)
בנתיים תנצלי את הזמן לכשרונות, תחביבים, שיעורי בית, אימונים ותלמדי להינות גם מזה כי אפשרר
בנתיים תנצלי את הזמן לכשרונות, תחביבים, שיעורי בית, אימונים ותלמדי להינות גם מזה כי אפשרר
שואל השאלה:
אני ממש מתגעגעת אליהםם!
אני ממש מתגעגעת אליהםם!
אנונימית
אני גם חולת קורונה ואני ממש מזדהה איתך, זה לא קל אבל אנחנו נעבור את זה.
חיבוק מרחוק❤
חיבוק מרחוק❤
שואל השאלה:
תודה , זה ממש קשה לי אף פעם לא הייתי כזה רחוקה מהם להרבה זמן
תודה , זה ממש קשה לי אף פעם לא הייתי כזה רחוקה מהם להרבה זמן
אנונימית
אני ממש מזדהה איתך. אני קשורה מאוד למשפחה שלי וגם לי ממש קשה.
באותו הנושא: