6 תשובות
באסה לשמוע..
תחזיקי חזק הזמנים הטובים בדרך
תזכרי שזאת תקופה והיא תעבור ממש מהר, תשמחי שתכף את מחבקת אותם ;)
בנתיים תנצלי את הזמן לכשרונות, תחביבים, שיעורי בית, אימונים ותלמדי להינות גם מזה כי אפשרר
שואל השאלה:
אני ממש מתגעגעת אליהםם!
אנונימית
אני גם חולת קורונה ואני ממש מזדהה איתך, זה לא קל אבל אנחנו נעבור את זה.
חיבוק מרחוק❤
שואל השאלה:
תודה , זה ממש קשה לי אף פעם לא הייתי כזה רחוקה מהם להרבה זמן
אנונימית
אני ממש מזדהה איתך. אני קשורה מאוד למשפחה שלי וגם לי ממש קשה.