3 תשובות
בעבר כשעבדתי לא, מה שכן היו הפסקות ובהם עשיתי כרצוני מן הסתם, אבל ממש לשקר לגבי שעות וזה חלילה.
חוץ מזה איך אפשר לשקר?.. במקום שעבדתי מחתימים אצבע, אז זה לא ממש אפשרי.
שואל השאלה:
מה זא עשית כרצונך בהפסקות? לזה הפסקה נועדה לא
או שהתכוונת למשהו אחר, יצאת יותר ממה שאת אמורה וכו
אנונימית
כן, לזה הפסקה נועדה.. לא התכוונתי אחרת, באתי להדגיש שחוץ מההפסקות עבדתי ברצף.