44 תשובות
וואו וואו וואו אנונימי זה מדהים!!! זו יצירת מופת וקראתי את זה בחרוזים
מקווה שאתה בסדר עכשיו :)
וואו ממש יפה באמת! כתיבה יפה והזדהתי ממש, מעניין באיזה שלב הם יבינו שהדרך שלהם כל כך גרועה, ושהם הורסים אותנו במערכת הדפוקה הזאת.
וואו אנונימי זה מושלם ! יש לך כישרוןן!!!!
אנונימי אני מקווה שעכשיו אתה בסדר, תמיד כאן לעזור 3>
נ.ב. זה פאקינג כישרון מולד
וואו. מהמם.
וואו פשוט דמיינתי את נצי נצ שר את זה בסוג של קטע ראפ
זה היה מדהים
אני מצטערת להגיד, אבל זה די קיטשי רעיונית ולא רעיונית, והכתיבה לא מתוחכמת במיוחד.

אבל בהצלחה בהמשך, אני מבינה שזה קרוב אליך
ואוו מושלם
מדהים, יש לך את ווטפד כדי לעלות עוד
כאן יכולים למחוק לך ולהוריד לך אמינות בנוסף וחבל אתה מוכשר
הכי אהבתי את החלק הזה
מה את רוצה שאני אגיד לך המורה?, אה!??
נגמרו לי הרעיונות, אני לא יודע להוכיח מה קרה או למה הטרפז שווה למרובע או למה אתם גורמים לי לחשוב על העולם הבא על שטויות שהמציאו לפני 20 שנה ואני כנראה לא השתמש בהם עד שהיה מתחת לאדמה.
אתה צריך לעשות עם זה משהו, הוא נורא מרגש.
אהבתי!!!!!
אתה מדהים בן אדם,
מה שכן הייתי מציעה לך לכתוב את זה יותר מחולק לשורות זה עושה חשק לקרוא ולהבין טוב יותר.
יצירתי
חוצפנית מזו ההכללה הזאת מזה קשור לגיל^
אומרת את זה בתור מישהי בוגרת יותר
אנונימית
כל הכבוד.
תרשה לי לומך לך שעם כל הסבל שלך אתה תיהיה משהו גדול בחיים.
תחזיק חזק עוד ישמעו עליך.
אחי, אני לע יודע אם אתה שאלת מאנונימי, או שתמיד היית, אבל הייתי שמח לדבר איתך בפרטי.. כי כתיבה כזאתי מראה על רגש, נשמה, ופנימיות..



בכל אופן... אם תפתח חשבון או אם יש לך כבר, אתה יכול לדבר איתי, כי זה ממש לא משהו רגיל *_*..
כל הכבוד
אני יכול לעזור ובמקרה אני גם כותב
זה מהמם מקווה שאתה בסדרר
זה עצוב לי שאתה כתבת את זה שהגעת למצב כזה ויש מלא שמגיעים למצב כזה וזה עצוב
כאילו בואו נשב נדבר תפתח אעזור לך במה שאתה צריך
כאילו בוא
"תשנה חברה תשנה גישה תשנה זווית ראיה תיהיה חזק תתפוס אומץ בוא דבר
זה כאילו מלא נופים בזה כאילו רק לדבר"
על דברים עם מישהו זה עוזר הרבה
טיפ, זה לא יעזור אם תחכה שיושיעו אותך ותאשים כל אחד בערך במצב שלך חוץ מעצמך.
נכון כל אחד רוצה שהעוול שנעשה לו יתוקן ואת התחושה הזאת שנעשה איתך צדק בסוף - אבל לאף אחד לא באמת אכפת וככל שתמשיך להשליך את האחריות שלך על אחרים יהיה לך יותר קשה לצאת מהמצב הזה..
זו המערכת ודוגמטית ככל שתהיה זה מה יש, נקלעת לסיטואציה מסויימת תלמד להסתדר איתה, מי שלא מצליח להסתגל נושא בהשלכות אבל אתה חושב שתצליח בדרך אחרת? יכול להיות, יכול להיות שאתה מבין יחידי הסגולה כמו וולט דיסני או רמי לוי ותפלס לך דרך שלא מצריכה ממוצע 110 בבגרות מה אני יודעת..
זה הכי נוח לשקוע ברחמים עצמיים ולחכות לביאת המשיח במקום לקחת שליטה על המצב בעצמך.
אנונימית
קודם כל זה מהמם ודבר שני בן כמה אתה?
אני פשוט חושבת שאולי אני מכירה אותך
אנונימית
אימאלה הדרך שבא אתה מתבטא ומתנסח מדהימה
שואל השאלה:
טוב לכל השואלים פה אני אענה בתשובה קצרה.

אני בן 17 ולכתיבה שלי יש רק מטרה אחת והיא להוציא רגשות לא נעימים בצורה בריאה.

זה לא כתיבה טיעונית ובגלל זה לא ממש אכפת לי המבנה של השיר אלה רק התוכן שבו.

אם אני ארצה לעשות איתו משהו בעתיד אני אשים דגש על המבנה.

ותודה רבה לכולם על התשובות החמות :)
אנונימי
אוקיי אתה לא מי שחשבתי והכתיבה שלך מעולה
אנונימית
^^מבינה אותך, חבל שאתה באנונימי הייתי שמחה לדבר איתך
אנונימית
אתה מיוחד ברמות וכישרוני והצורה שבה אתה מתבטא באמת מדהימה
אנונימית
יש מצב שאתה מזדהה? אני ממש אשמח לדבר איתך או לשלוח לך כמה קטעים
אנונימית
אהבתי את הכתיבה,באמת רואים בצורה ממש ברורה את התסכול שלך ממערכת החינוך.
אני יודע שבסופו של דבר נצא מזה עם תעודת בגרות שעוזרת בחיים רק חבל שבחלק לא קטן מהשיעורים אנחנו לומדים דברים שלא בהכרח יעזרו לנו בחיים.
בכל מקרה כתיבה ממש יפה
שואל השאלה:
חחח ריגשת אחי בטח שאתה יכול להשתמש בזה למשחק.

שמח לשמוע שכל כך הרבה אנשים נהנו מכתיבה :)
אם מישהו רוצה ליצור איתי קשר תרגישו חופשי
( למקרה שזה מצנזר השם זה ירח-כחול הפרופיל בצבע כחול)
וואו זה פשוט מטורף אתה ממש עם כישרון!!!
מדובר בבן אדם אובדני, דווחו עליו.
אנונימי
^חח מה הקשר? הוא סך הכל הביע את התסכול שלו על המערכת
כתבת יפה מאוד. והאמת שאתה צודק, הרבה דברים שמלמדים בבית הספר הם לא שימושיים לחיים וזה סתם כדי למלא זמן במערכת שעות, ובחיים אחרי זה שוכחים את הרוב. אחרי שתסיים בית ספר, כנראה שגם לא תראה יותר את האנשים שפגעו בך כי כל אחד ילך לדרכו בחיים וזו תהיה הזדמנות טובה להתחיל מחדש. המשך לעמוד על שלך ולא לתת לאחרים לדרוך עליך! יש לך פוטנציאל עם כתיבה כזאת להשפיע.
בא לי לחבק אותך
וואי אח שלי , זה נכון כלכך! מזדהה איתך!
אמאל'ה זה מדהים , בחיי!
אני מכורה לכתיבה , ויש לך כתיבה מדהימה.
זה כל כך יפה וואו
יואואוו אמאלה איך שאתה אלוף!!
ואני ממש הרגשתי איך דיברת עלי פשוט הזדהתי בהרבה דברים.
זה היה לי ממש נחמה תודה!!!
אנונימית
וואי זה מדהים!!!
יוו אני גם כותבת דברים כאלו לפעמים אני רוצה לשלוח פה משהו באותו נושא שכתבתי
אנונימית
צודק. אין לי מילים. כל מילה במקום! אהבתי את הבית האחרון שאתה מזכיר על אדם ואדם שקראו לך מפגר ואתה פשוט שמת פס על כולם