4 תשובות
אל תדאגי עברתי קורונה ועכשעו אני פעם שנייה בלי חיסון ואני עדיין עובר את זה בלי תסמינים אל תחשבי על זה ישר שזה מסוכן וגרוע
שתבדק גם ושתשמור על עצמה
שואל השאלה:
מה ההבדל?
אנונימית
את מאומתת לא חולה יש הבדל