15 תשובות
מתחתנות אלא מה...
אנונימי
שואל השאלה:
אם הן מתחתנות הן לא חייבות בשירות לאומי/ צבאי?
אנונימית
לא כי הן נשואות
אנונימי
שירות לאומי מותאם לדתיות, כן יש כזה דבר/ לומדות מקצוע ועובדות/ מתחתנות. בזרם שלי יותר נפוצה האפשרות השניה, ואחרי 1-2-3 שנים של לימודי מקצוע בדר"כ מתחתנים. (הבנות)
מדרשה
אנונימית
בדרך כלל לומדות מקצוע כמה שנים ואז חתונה
ממש לא מתחתנות, היום החרדיות לא מתחתנות מתחת לגיל 20 אז בשנתיים שלוש אחרי י''ב הן לומדות מקצוע או מתנדבות במשהו או גם וגם
יש כאלה שמתחתנות אבל לא כולם יותר חסידות או כאלה שמצאו בחור שהן אוהבות בלי שידוך אבל רוצות שזה יהיה טהור ומעדיפות להתחתן כבר ולא לעשות שטויות לפני החתונה
אנונימית
ויש גם חרדיות בשירות לאומי לדעתי
אנונימי
הרבה מהן הולכות לעמותות כאלה ואחרות וזה בדיוק כמו צבא ושירות לאומי חוץ מזה יש ניחוח של זלזול בשאלה שלך וסתם חבל כולנו עם אחד
אנונימי
לומדות תואר
שואל השאלה:
חשוב לי להבהיר שהשאלה ממש לא מזלזול, אני אדם מאוד דתי ואפילו קצת התחרדתי בזמן האחרון ועניין אותי מה חרדיות עושות כדי שאולי אני אשקול את זה גם.
אנונימית
שואל השאלה:
ממש סליחה אם מישהו כאן נעלב זו ממש לא הייתה הכוונה שלי
אנונימית
בדרך כלל הולכות ללמוד מקצוע ורק אחרי איזה שנתיים מתחתנות
אנונימית
הרבה לעמותות או לסמינר להוראה/משהו אחר-ויש כאלו שעושות במקביל..
יש קבוצות במגזר החרדי שעושות שירות לאומי.. אבל לא כולן..
אנונימית
בת דודה שלי חרדית והיא למדה ואז התחתנה ועכשיו היא עובדת ובעלה גם עובד ולומד תורה בעיקר