7 תשובות
לא מסכים
לא ראיתי.
אבל תודה על ההמלצה, אני לא אצפה בזה ;)
אבל תודה על ההמלצה, אני לא אצפה בזה ;)
אבל ממה ששמעתי זה משעמם, אז כן
לא מסכים אבל חושב שהוא מאוד אוברייטד
הוא לא מאוד מעניין מבחינת עלילה אבל הוא סוגר סאגה שלמה ומסכם 21 סרטים ולכן הוא מאוד חשוב למעריצים ובכללי
מה ממש לא. כל הסרט ממש טוב, אמנם אינפיניטי וור יותר מעניין אבל גם אנדגיים ממש טוב.
ואני מנחשת שמי שכתב שזה לא מעניין לא ראה את הסרטים שצריך לראות לפני כן ולכן הוא לא קלט מלא דברים.
ואני מנחשת שמי שכתב שזה לא מעניין לא ראה את הסרטים שצריך לראות לפני כן ולכן הוא לא קלט מלא דברים.
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית^^^
ראיתי כמעט את כל הסרטים של מארוול והבנתי את רוב הדברים שהיו בסרט אבל מבחינת העלילה זה היה פחות מעניין סורי
אנונימית^^^
ראיתי כמעט את כל הסרטים של מארוול והבנתי את רוב הדברים שהיו בסרט אבל מבחינת העלילה זה היה פחות מעניין סורי
אנונימית
באותו הנושא: