4 תשובות
לא לחרטט. קודם כל תלמדי גם אם זה קשה וגם אם זה לא כיף. כשהייתי ביסודי ללמוד עם חברים עזר לי אז תנסי את זה. אולי בזום או משהו, תזכרי גם שיש הורים שיכולים לעזור או אחים גדולים, אף פעם לא בושה לבקש עזרה
לא לחרטט.
אני מצטער, אבל אי אפשר להתכונן מהיום למחר. את צריכה לשבת על החומר, תנסי היום. אין מה לעשות.
דבר ראשון תנסי עכשיו לשבת וללמוד- גם אם לא תביני שום דבר אולי תיזכרי במשהו במבחן.
דבר שני אל תחרטט כשאת ניגשת למבחן קודם תפתרי את מה שקל לך ואז תנסי את מה שקשה ובמקרה הכי גרוע תחרטטי ואולי תקבלי עוד כמה נקודות
תלמדי! כיתה ו זאת הכיתה הכי חשובה ביסודי..בכל זאת את בטח רוצה ללכת לחטיבה טובה..
יש מלא סרטונים ביוטיוב עם שיטות ממש טובות
בהצלחה