9 תשובות
אין לך מה להיעלב לדעתי, הומו זה בדרך כלל לבן אז... בהצלחה
אל תקישיבי לא
אנונימי
זה סתם מוזר בטח הוא אמר את זה בצחוק פשוט תתעלמי
Agn
"אין לי בעיה עם הומואים הם פשוט אנוכיים כזה ולא נחמדים"
זה בצחוק...
כן, גם אני לא הבנתי את זה...
זה אומר שאת הומופובית
שואל השאלה:
אני לא הומופובית... הם פשוט לא נחמדים מה את רוצה
אנונימית
את מכלילה הומופובית