7 תשובות
כול אחד אוהב טעם אחר בנשים. בהצלחה
את מושלמת!!!! זה אחד
שתיים זה גנים של ההורים תאשימי אותם גם אני מאשימה אותם על זה שאני לא גבוה
שתיים זה גנים של ההורים תאשימי אותם גם אני מאשימה אותם על זה שאני לא גבוה
זה עדיין נשמע שאת יפה לא יודעת מה את רוצה ;)
זה לא נכון,יש המון סוגים של יופי
כל אחת יפה בדרך שלה
אני בטוחה שאת מהממת גם בדרך שלך
כל אחת יפה בדרך שלה
אני בטוחה שאת מהממת גם בדרך שלך
מה? זה שלמישי יש שפתיים גדולות ושיער חלק לא אומר שהיא בהכרח יפה. יש מלא בנות יפהפיות עם שיער מתולתל ושפתיים קטנות. זה עניין של טעם
אני אישית מעדיפה תלתלים יותר מחלק בכלל
אני אישית מעדיפה תלתלים יותר מחלק בכלל
חייב להגיד לך שלדעתי, רוב הבנים שלא מחפשים סטוצים או פרחות וכאלה לא אוהבים שפתים ענקיות...
ותגדירי עיניים בולטות...
ותגדירי עיניים בולטות...
באותו הנושא: