6 תשובות
ויזה רגילה
יש לי מאסטרקארד והוא ממש סבבה אבל השירות לקוחות זוועה והם לא אפויים אבל אם יש לך כוח לחכות איזה חצי שעה למקרה שאת צריכה משהו אז סבבה
כרטיס מקס של דיסקונט
בנתיים אחלה
אני מתחת לגיל 18 אז אין לי עמלות
אבל המסגרת היא רק עד 10,000 שזה מינוס
בנתיים אחלה
אני מתחת לגיל 18 אז אין לי עמלות
אבל המסגרת היא רק עד 10,000 שזה מינוס
יש לי ככה:
max free כרטיס אשראי בחינם ללא עמלות אבל גם ללא הטבות
max back כרטיס שנותן לי החזרים וגם הטבות ואני על השנה הראשונה אז זה חינם
כרטיס pepper זה חינם ללקוחות פפר אבל לעומת max free, פה כן יש הטבות
max free כרטיס אשראי בחינם ללא עמלות אבל גם ללא הטבות
max back כרטיס שנותן לי החזרים וגם הטבות ואני על השנה הראשונה אז זה חינם
כרטיס pepper זה חינם ללקוחות פפר אבל לעומת max free, פה כן יש הטבות
אנונימי
אה ולא כדאי מאסטרקארד. תעשה ויזה. מאסטרקארד זה למי שמשלם הרבה באירו. ויזה זה למי שמשלם הרבה בדולר אמריקאי. מבחינת ההפרש שאתה משלם על המרת מטבע אם אתה קונה מאירופה/ארה"ב.
כמובן אם אתה קונה רק בארץ אז זה לא באמת משנה, אבל עדיין הייתי לוקח את הויזה כי יכול לצאת לפעמים שמזמינים משהו מחו"ל וזה בד"כ בדולרים.
ולגבי גולד/כסף, לא בטוח בכלל שייתנו לך, אתה צריך דירוג אשראי מצויין ושחברת האשראי יסכימו לך.
כמובן אם אתה קונה רק בארץ אז זה לא באמת משנה, אבל עדיין הייתי לוקח את הויזה כי יכול לצאת לפעמים שמזמינים משהו מחו"ל וזה בד"כ בדולרים.
ולגבי גולד/כסף, לא בטוח בכלל שייתנו לך, אתה צריך דירוג אשראי מצויין ושחברת האשראי יסכימו לך.
אנונימי
אוקי אז ככה תלוי מה השימוש שלך אני בן 18,6 עצמאי וחוסך כסף אז אני לא מבזבז הרבה אם אתה מבזבז הרבה אני אתן לך אופציות, לי למשל יש cal מאסטרקארד gold בפועלים בבנקאי וחוץ בנקאי יש לי cal fixback gold הוא מחזיר נקודות על כל קנייה כמו ה max back, עכשיו תלוי מה השימוש שלך? לגבי כרטיס בנקאי לא נותן מייודע מה הטבות אבל חוץ בנקאי כמו מקס באק או דרימקארד vip הוא מאוד משתלם לקניות, וכדי להוציא חוץ בנקאי את צריכה כרטיס אחד לפחות בנקאי, תעשי חושבים למה את צריכה שיהיה לך משתלם כמה שיותר, ולגבי הצבעים שאמרת זה סתם משחק של מעמד בבנק הכל תלוי כמה יש לך בפקדונות עוש תיק ניירות ערך וכו, וגם הגולד זה מתחיל ממסגרת של 55,000k לדעתי מיותר ואין הבדל.
אנונימי
באותו הנושא: