2 תשובות
שואל השאלה:
תודה :)
תודה :)
אנונימית
זה משחק מילים, אבל כן זאת הכוונה
והמילה בקוריאנית זה גם אור
i'm a
לא נותן לכתוב בקוריאנית פה :(
והמילה בקוריאנית זה גם אור
i'm a
לא נותן לכתוב בקוריאנית פה :(
באותו הנושא: