4 תשובות
מאסטרפיס, כמו כל שיר של אמסיאר.
להקה אגדית ואייקונית מאוד
מדהיםםםםםם
מעולה! אני מתה על mcr והייתי רוצה להיוולד כשלהיות אימוים היה פופלריים
נייס מאוד אוהבת תלהקה לצערי אני צריכה לסבול אנשים שחושבים שהם קרינג' וזה לא נכון בשיט חוח