17 תשובות
חורחה
שמחה יענו כי היא מביאה שמחה
שימעון
חיים
ולדמיר
זונדל
נחום
בבקשה בבקשה ולדמיר זה פשוט טוב
אנונימי
שואל השאלה:
מזה ולדמיר
איך בכלל הוגים את זה
זה שם שבא מחברים שלי מסיפור מצחיק וארוך
זה שם רוסי כזה ולאדמיר
בבקשה תקראי לגיטרה ככה זה יעשה לי את היום
שואל השאלה:
תסתפק בדימה?
אני אסתפק בזה מעדיף ולאדמיר אבל גם סבבה ;)
איך לקרוא ליוקלילי שלי?
^קלילי
אנונימי
זה פורום של בעלי חיים
זה לא קשור

אבל רומי זה אחלה שם
שואל השאלה:
אם התעניינתם אז השם הנבחר הוא כריסטיאנו רונאלדו ביי
כריסטיאנו רונאלדו ביי. זה שם מעניין
אנונימי