6 תשובות
קצת..
זה על גבול הבסדר. (בקטע שאכלת אולי קצת)
העיקר אכלת
סבבה לגמרי
אנונימית
כאילו תוריד קצת את השוקולד וזה מצוין אפילו
שואל השאלה:
זה שוקולד שאני הכנתי מסוכר חום חמאת קקאו והפקת קקאו^
זה שוקולד שאני הכנתי מסוכר חום חמאת קקאו והפקת קקאו^
אנונימית