17 תשובות
כן
נדיר של החיים אבל תגידי ביי ביי לשיער
נדיר של החיים
שואל השאלה:
אומרים שהחלקה הורסת את השיער..
אותו דבר על גוונים..
אבל אני חושבת שזה ממש יפה
אומרים שהחלקה הורסת את השיער..
אותו דבר על גוונים..
אבל אני חושבת שזה ממש יפה
אנונימית
כן
אם את בטוחה שתאהבי אז כן ! החלקה זה שיער קל לטיפול ונראה טוב כל הזמן ...
אבלל
אני לא חושבת שהחלקה נתפסת על גוונים או ההפך תבדקי את זה
אני לא חושבת שהחלקה נתפסת על גוונים או ההפך תבדקי את זה
שואל השאלה:
סבבה
ולמה אמרת להגיד ביי ביי לשיער? :(
סבבה
ולמה אמרת להגיד ביי ביי לשיער? :(
אנונימית
תאמת שהחלקה והגוונים ביחד זה המתכון לאסון.
גוונים בדרך כלל הורסים תאמא של השיער אז אם את עושה תעשי במקום מומלץ ממש ואל תלכי על המספרה הכי זולה.
החלקה והגוונים ביחד זה נדיר וגם אני רציתי לעשות אבל באלי שישאר לי שיער על הראש אז החלטתי שלא
גוונים בדרך כלל הורסים תאמא של השיער אז אם את עושה תעשי במקום מומלץ ממש ואל תלכי על המספרה הכי זולה.
החלקה והגוונים ביחד זה נדיר וגם אני רציתי לעשות אבל באלי שישאר לי שיער על הראש אז החלטתי שלא
לי היה שיער גלי כיעור עולם ואז עשיתי החלקה (שהיא לא ממש קרשים , היא פשוט חלק אבל טבעי ) וכולם ממש מחמיאים לי וזה גם שיקם לי את השייר וגם הבהיר אותו וגם הוא ממש ארך בזכות !
שואל השאלה:
אבל תפרטו
למה ואיך זה הורס את השיער
אבל תפרטו
למה ואיך זה הורס את השיער
אנונימית
תלוי. גווני שמש עדינים חומים יכול להיות יפה והשיער לא יהרס
אם אם תעשי גוני בלונד והבהרה חזקה זה ממש מזיק לשיער ועוד החלקה ...
אם אם תעשי גוני בלונד והבהרה חזקה זה ממש מזיק לשיער ועוד החלקה ...
זה הורס כי זה שורף את השיער אבל זה תלוי איפה את עושה
שואל השאלה:
אז גוונים חומים לא יהרסו לי את השיער?
ואם תלוי איפה אני עושה אז תגידו איפה כדאי
אז גוונים חומים לא יהרסו לי את השיער?
ואם תלוי איפה אני עושה אז תגידו איפה כדאי
אנונימית
זה ממש תלוי לאן את הולכת . אני לא עשיתי גוונים אז אין לי מושג
באותו הנושא: