6 תשובות
את צודקת לגמרי. אנחנו לא בובות או צעצוע יש לנו רגשות
כן זה מגעיל, לכל אחד יש דחפים אבל לא צריך לנסח את זה בצורה הזאת שהיא מזלזלת ומגעילה.
אם הוא באמת צריך עזרה לא צריך לנסח את זה ככה.
אותי אישית זה מושך...אבל אני מסכימה שזה דיבור עלוב ומזלזל!
אנונימית
שואל השאלה:
תומס שלבי
חייבת לציין שראיתי את התגובה שלך, עכשיו אני לא הולכת לשבח אותך עליה כי בסופו של דבר ככה צריך לנהוג, בן אדם שנוהג בכבוד לנשים לא צריך לקבל על זה פרס, זאת דרך ההתנהגות המצופה מבני אדם הגיוניים.
אך בכל זאת אני אגיד שאתה לא מבין כמה השקפת העולם וההתנהגות המכבדת שלך יעזרו לך בהמשך, בין בקשרים בין אישיים ובין במטרות מסויימות שתרצה לצלוח.
הבסיס להכל בעולם הזה הוא כבוד הדדי, תן כבוד, תקבל כבוד.
ואם תמשיך כך, תראה שכל הסובבים אותך יכבדו אותך וישמחו בחברתך, גם אם זה לא תמיד נראה כך.
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית
אני מצטערת לומר לך אבל אם התנהגות כזאת נחשבת בעיניך כ''מושכת'' את תוכלי להגיע להרבה מקומות לא טובים, כמו שכבר הדגשתי כבוד הוא הבסיס להכל, בן אדם שלא מכבד אותך בדיבור, לא יכבד את הרצונות ואת הצרכים שלך, לא מאמינה שאת רוצה לחיות כך.
אנונימית