10 תשובות
אולי
מאיפה לי
כן
שואל השאלה:
דיברתי על זה עם חברה מוסלמית שלי, היא אמרה שכן ושהיא מרגישה הבדל עצום ביחס אליה ובגלל זה לצערה לרוב היא מעדיפה ללכת "רגיל" וזה העלה לי רעיון אולי פעם אחת אני אנסה להתלבש כמו מוסלמית ולהסתובב ככה כמה שעות כדי להזדהות איתה ולראות מה היא וכל הנשים המוסלמיות עוברות יום יום.. מה אתן חושבות על זה?
אנונימית
אני חושבת שלהתלבש כמו מוסלמית ולהסתובב ככה זה לא מכבד
לא אותך ולא אותם
שואל השאלה:
למה?
אנונימית
זה כמו לצבוע את עצמך בחום כדי להרגיש כמה גזענות יש
זה לא עובד ככה
שואל השאלה:
זה שונה. יש הבדל בין בגדים לצבע עור
אנונימית
בגדול תעשי מה שבא לך, אבל שתדעי שבתור יהודיה זה לא מכבד אותך לשים חיגאב בציבור
אני אומרת לך את זה בתור חילוניה גמורה
כמו כן גם אותם זה לא מכבד בעליל.
אנונימית
שואל השאלה:
למה זה לא מכבד אותם ואותי?
אנונימית