2 תשובות
^ לא אומרים דברים כאלה ובטח לא בתקשורת
הוא אמר שהוא לא שמח עם השיטה של המאמן הנוכחי שלו, שהקהל של הקבוצה שלו לשעבר הוא הקהל הכי טוב בעולם ושהוא ישמח לחזור לשם ושאם הם היו מציעים לו חוזה קצת יותר שמן הוא היה נשאר שם (אינטר נמצאת בקשיים כלכליים ולא היה לה את היכולת הזו).
הוא גם אמר שבאיירן, בארסה וריאל הן הקבוצות הכי טובות בעולם והוא גם כן היה שמח ללכת לשם.
ברגע שהוא אמר את כל הדברים האלה, הוא תקע סכין בגב של המאמן הנוכחי שלו ובקהל שתמך בהגעה שלו. עכשיו תשימי את עצמך כמאמנת הקבוצה או כאוהדת הקבוצה ותביני למה זה היה עד כדי כך נוראי.