התחברות
הרשמה
כשפונים ימינה לא צריך להיות צמוד למדרכה ?
היה לי טסט ופניתי ימינה והטסטר פשוט הזיז לי את ההגה בגלל זה. אבל ממה שאני זוכרת בפנייה ימינה צריך לסיים צמוד למדרכה.
2 בינואר 2022, 17:23
נהיגה
רכב
חוקי התנועה
רשיון נהיגה
חנייה
2 תשובות
צריך להיות צמודים
א
אני בסדר, העולם דפוק (בן)
צמוד למדרכה אבל לא יותר מידיי שלא תעלי עלייה , כנראה הוא הזיז את ההגה כי הוא חשב שאת מתקרבת יותר מידיי למדרכה
3
34Kim
באותו הנושא:
אתם מסננים כשפונים אליכם פה?
רק אני חושבת שככה צריכים להיות בתי הכלא בימינו?
כשפונים לבן. כותבים היית או הייתה?
למה כשפונים ל2 המינים פונים בלשון זכר?
למה כולם רוצים לשוחח אבל לא עונים כשפונים אליהם?
תגידו לדעתכם צבא צריך להיות דבר חובה בימינו או לא?
כשפונים שמאלה מדו לדו מה עושים? מימין לימין או קצת ממרכז הכביש לימין?
האם לדעתכם יום הזיכון ויום העצמאות צריכים להיות כל כך צמודים?
למה אף אחד לא מגיב בצור קשר כשפונים אליהם?
בנות חוטיני צריך להיות רופף טיפה או צמוד?
רק אני ממש מפחדת כשפונים אליי בזום כדי לדבר מול כל הכיתה?