5 תשובות
זה הפסד ענקי למדע כי עד היום לא היה מקרה כזה.
אם יחקרו את המקרה הזו לעומק אפשר להגיע למסקנות שיכולות לשנות חיים
שואל השאלה:
chief
למה לא?
אנונימי
שואל השאלה:
כאילו לא הפסד ישיר של המדע, אבל המדע הפסיד נכס כלשהו מכל הסיפור הזה, מקרה יחיד במינו שיכול להפיק מחקרים משני חיים.
כמובן שהאדם עצמו הפסיד גם כן
אנונימי
לא. אנחנו עוד לא יודעים הכול על המוח, ודברים כאלה ממילא קורים. המוח כמעט מת לגמרי ואז מתאושש, וגם התאים