26 תשובות
^ אפשר גם לשחק איתם בשיעור
מאותה סיבה שהעולם קיים
לאחוז בדברים, לגרד, אולי לצורך תקיפה או הגנה עצמית
התשובה שלי היא היחידה פה שעונה על השאלה ועושים לי מינוסים, מדהים
תלמדו על אבולוציה
התשובה שלי היא היחידה פה שעונה על השאלה ועושים לי מינוסים, מדהים
תלמדו על אבולוציה
כדי לעשות לק ג'ל
כדי שנוכל לכסוס אותם בזמני לחץ
אנונימית
כי ציפורניים היו דבר יעיל כשהם היו טפרים, להיאחז בדברים, להילחם עם הטפרים שלנו, לצוד, וכו'...
והציפורניים לא *מפריעות* לשום דבר, אז לא הייתה שום סיבה אבולוציונית שהן ייעלמו
והציפורניים לא *מפריעות* לשום דבר, אז לא הייתה שום סיבה אבולוציונית שהן ייעלמו
למה לא
בשל השימוש הרב של פרימטים באצבעות, העור שמתחתיהן נעשה רגיש מאוד לזיהומים וכד', הציפורניים התפתחו להגן על החלק הזה בעור. כמובן, כל הספוקלאציה האבולוציונית הזו איננה נתמכת יותר מדי בממצאים מדעיים, ייתכנו עוד אלף ואחד הסברים ולעולן לא נדע איזה מהם נכון (אלא רק איזה מהם סביר יותר).
בשביל לעשות נעימי
כדי לעזור לנו זה כמו כלי בשביל האדם
זה מאוד משמש אותנו
זה מאוד משמש אותנו
להוציא דברים קטנים יותר כאילו להיות מדוייקים
וזה
וגם בשביל לפוצץ חצ'קונים של סבתא בשירותים כשהיא מקריאה לי את התנך
וזה
וגם בשביל לפוצץ חצ'קונים של סבתא בשירותים כשהיא מקריאה לי את התנך
אנונימי
כי ככה
אנונימית
אני יודעת שלא בא לך מתקופת התנך אבל יש לי חשק לרשום את זה.....
בגלל שבתקופת התנך העור של אדם היה עשוי מציפורניים
אבל בגלל מה שקרה עם אדם וחווה והנחש קיבלנו עור כמו שיש לנחש או משהו כזה אבל השאירו ציפורניים כדי שנזכור
משהו בסגנון הזה
בגלל שבתקופת התנך העור של אדם היה עשוי מציפורניים
אבל בגלל מה שקרה עם אדם וחווה והנחש קיבלנו עור כמו שיש לנחש או משהו כזה אבל השאירו ציפורניים כדי שנזכור
משהו בסגנון הזה
כדי שיהיה מה לאכול
מי שרוצה לדעת תתשובה האמיתית מבלי כל הבלבולי שכל פה
אנונימית
זה בשביל להגן מחיידקים, אבל בעצם אם השאלה היא למה לא נסגר לנו שם העור פשוט רגיל בלי מבנה של כרית וציפורן מעלייה
הציפורניים משמשות לסילוק טפילים (כינים), כך גם הקופים מסלקים קרציות בעזרת הציפורניים, גם לגירוד, תפיסת טרף בעזרת הציפורניים1
הציפורניים משמשות לסילוק טפילים (כינים), כך גם הקופים מסלקים קרציות בעזרת הציפורניים, גם לגירוד, תפיסת טרף בעזרת הציפורניים1
תשובה קצרה: עוזר לנו להרים דברים.
ככה בנוי הגוף שלנו
כדי לחזק את היידים שלנו הציפורן זה כל הכוח של האצבע אם לא היו ציפורניים האצבעות שלנו היו גוש של עור ושומן והיה לנו קשה להחזיק דברים
מניחה בשביל לגרד, לקלף דברים, לחטט באף, לפרוק לחצים ועוד מיליון דברים שלא היינו מצליחים בלי
אנונימית
שאלה טובה
שחיידקים לא יחדרו לעור
לא יודע את התשובה לזה
אבל עזבי את זה שנייה
עובדה מעניינת: ידעתם שהאיבר הראשון שנוצר לכם כשאתם בבטן של אמא שלכם הוא התחת?
כןכן התחת
אבל עזבי את זה שנייה
עובדה מעניינת: ידעתם שהאיבר הראשון שנוצר לכם כשאתם בבטן של אמא שלכם הוא התחת?
כןכן התחת
זה דווקא שימושי
גם לנוי וגם אפשר לגרד איתם כרטיסים ועוד
לא רואה סיבה שלא יהיה
גם לנוי וגם אפשר לגרד איתם כרטיסים ועוד
לא רואה סיבה שלא יהיה
שואל השאלה:
כי זו תשובה מפגרת^
(נאמנים יקרים, הכוונה שלי זה שהדעות שלו פרימטיביות אז הוא בפיגור לעומת המונדרנליזם:)
כי זו תשובה מפגרת^
(נאמנים יקרים, הכוונה שלי זה שהדעות שלו פרימטיביות אז הוא בפיגור לעומת המונדרנליזם:)
שואל השאלה:
^כל יום לומדים משהו:)
^כל יום לומדים משהו:)