10 תשובות
לא ראיתי אותה עדיין
שואל השאלה:
נו אוף למה אף אחד לא ראה אני סיימתי את כולה תוך יום
נו אוף למה אף אחד לא ראה אני סיימתי את כולה תוך יום
עוד לא התחלתי אותה גם. יש לי סדרות יותר מעניינות לראות לפני
אני ביחסי אהבה שנאה לרובי
אנונימית
שואל השאלה:
קודם כל אני חושבת שזה עונה די סבבה לא וואו
מה שעשו עם הוק היה פשוט מזעזע כיאלו הורידו לו את הביטחון לאפס מה הקטע שגזרו לו את השיער וגם מה הקטע שהוא עובר למיאגי מה הקטע שלך
אבל הכי אהבתי את אנתוניו הבן של דניאל כי באמת העונה נתנו לו תפקיד הרבה יותר גדול ונתנו לצופים להכיר אותו יותר
ואני שונאת את קני כי כיאלו מה אנתוניו ביקש סליחה אז מה הקטע שלך ומה אתה מצטרף לקוברה קאי
ולא סובלת את סילבר
קיצר אנתוניו המלך!!!
הכי אהבתי את עונה 2
ואם היו נותנים לאנתוניו עוד במה בעונות הקודמות זה היה מושלם אבל אני מזה שמחתי שנתנו לו במה בעונה הזאת
קודם כל אני חושבת שזה עונה די סבבה לא וואו
מה שעשו עם הוק היה פשוט מזעזע כיאלו הורידו לו את הביטחון לאפס מה הקטע שגזרו לו את השיער וגם מה הקטע שהוא עובר למיאגי מה הקטע שלך
אבל הכי אהבתי את אנתוניו הבן של דניאל כי באמת העונה נתנו לו תפקיד הרבה יותר גדול ונתנו לצופים להכיר אותו יותר
ואני שונאת את קני כי כיאלו מה אנתוניו ביקש סליחה אז מה הקטע שלך ומה אתה מצטרף לקוברה קאי
ולא סובלת את סילבר
קיצר אנתוניו המלך!!!
הכי אהבתי את עונה 2
ואם היו נותנים לאנתוניו עוד במה בעונות הקודמות זה היה מושלם אבל אני מזה שמחתי שנתנו לו במה בעונה הזאת
שואל השאלה:
כאב לי רצח איך שהוא התחיל לבכות אמלה זה צבט לי בלב^^^
כאב לי רצח איך שהוא התחיל לבכות אמלה זה צבט לי בלב^^^
יואו אני כל כך מסכימהה^^^^^
כאב לי ממש על מיגל כג'וני אמר אני אוהב אותך רובי
-אזהרת סופיילר-
-אזהרת סופיילר-
אני מתה על הסדרה הזאת אמנם הסוף ממש אכזב אותי כי ציפיתי לסוף טוב יותר אבל עדיין סדרה מדהימה
אני ראיתי
אנונימית