14 תשובות
שואל השאלה:
אנחנו ביחד לפי מה שהוא אומר , חיכינו לנשיקה הזו רק שעכשיו אני לחוצה
אנונימית
את בטוחה שאת מעוניינת בו?
שואל השאלה:
לא יודעת כבר זה ערער אותי לחשוב שפתאום הוא צריל לבוא אליי ולהפך , שהמשפחה צריכה להכיר אותו , שיהיו לנו מגבלות כי תכלס אנחנו כולה בני 15 וחצי וכל מיני ככלה זה מלחיץ אבל אני לא יכולה פתאום לשנות את זה כי אני רוצה אבל חוששת , מבינ/ה?
אנונימית
מה הכוונה ברגליים קרות? חרטה?
אם את לא בעיניין תאמרי לו אין דבר כזה אתם ביחד כי הוא אמר
זה אמור להיות הדדי
שואל השאלה:
רגליים קרות , איך המשפחה תגיב מה נעשה איך זה יהיה מה יקרה .. כל מיני כאלה
אנונימית
את תמיד יכולה לשנות את דעתך.
את לא חייבת שום דבר לאף אחד.
תחשבי לעצמך אם זה קשר שאת באמת רוצה כרגע, אם כן תשתפי אותו בחששות שלך.
שואל השאלה:
אני רוצה רק פוחדת , איך להתמודד עם זה?
אנונימית
להבין שזה חלק מתהליך ההתבגרות ואפשר להבין חשש כי זה קשר ראשון. עם הזמן תצברי ביטחון וקחי את הזמן עם לשתף כדי שתרגישי בנוח.
להיפגש איתו אם את רוצה לספר למשפחה אם הם לא מרשים לך את תמיד יכולה לברוח
שואל השאלה:
אנחנו ביחדד
אנונימית
זאת רק נשיקה את לא צריכה לספר למשפחה אתם לא יחד
לנשום ולחשוב אם את באמת אוהבת אותו
לדבר איתו על זה או להתייעץ עם חסרה ולפרוק.