18 תשובות
לא
אנונימית
שואל השאלה:
אני מדבר על פאות קטנות מאחורי האוזניים
ממש לא
אחי אני דתי לשעבר ואני אומר לך ככה:
אל תשים על אף דעה של אף בת ושזה לא תהיה הסיבה שתרד ברמה הדתית.
פיאות זה נהדר וזה סממן יהודי וזה לא יהרוס לך עם בנות
אני פחות אוהבת
יש פאות רגילות שמשאירים צמוד ליד האוזן ואת זה אסור לאף אחד בעיקרון להוריד..
מאחורי האוזן יש כאלה שמשאירים ולא ממש חייבים, ואם זה מטופח ולא ארוך מדי זה בסדר ובכללי אני פחות אוהבת פאות ארוכות, יש כאלה שמטפחים את זה שיראה נורמלי אבל עדיין לא אוהבת
אנונימית
כן אני בן ואני נמשך רק לגברים עם פאות.
לדעתי זה שיא האופנה
יש כאלה שבלי זה הם מכוערים ויש כאלה שעם זה הם מכוערים
בעיניי זה מראה יפה וטהור. ואפילו ממש מחמיא לילדים/ אנשים מסויימים
לדעתי פחות, אבל מכירה הרבה בנות שכן אוהבות את זה. תלוי את מי תשאל
אנונימית
לא
תלוי מאיזה מגזר
יש המון סגנונות.. יש תלתלים/חלק/קצר/ארוך
זה לא משנה שום דבר בעיניי העיקר הוא האופי
את תיתן לזה להשפיע על הצדיקות שלך פאות זה חשוב תשאיר זה לא יהרוס לך באמת אומר
אנונימי